Förlåt men ä juh sjuk!!!

Hejsan!!Förlåt att ja inte har skrivit på ett tag!Men ja ä juh faktist sjuk!!!:'(Så ja gick upp o sätte på datorn för eran skull!!!!!
Jo så här såg mina sjuka dagar ut!

Söndag:Jag var på kalas hos mín bror o hans barn!Kände mej lite sjuk.: / Spelade Gitar Hero.Hade ont i huvvet men ja kände inte så mkt!
Sen när mamma o jag kom hem så fick ja helt plötsligt jävligt ont i huvvet!Gick in o tog mej lite flytande alvedon..Åt en tugga på min smörgås (Lingon Grova)o fick ett glas dricka!Men ja stälde in  d i kylskopet...Tänkte att ja skulle ta d senare när ja blev hungri!
Japp ja tog febern..hade feber.fick stanna hemma  på måndag!

Måndag:Japp ni läste rätt jag fick stanna hemma på Måndag!Gjorde vell innte så mkt!

Idag!ja d ä juh morgon så får komma in  ett inlägg lite senare!!!!


ha d så bra!






image14Johanna ja saknar dej redan<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: bästisen..<3

hej sej inte att d inte gör så mkt att vara hemma några dar för man missar super mkt ska du bara veta!!kramizzzzzzz

2008-03-13 @ 16:28:32
URL: http://hanna1996.blogg.se
Postat av: Jag

Hejssan hanna!jo ja vet att man missar!!Men d får gå ändåså!!!

2008-03-14 @ 10:23:43
URL: http://millkurius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0